טיפים לעבודה בעגלות בחו"ל

רוצים להצליח בעבודה בעגלות בחו"ל? לפניכם מספר טיפים שימושיים שיסייעו לכם להיות מוכרים טובים יותר

רוצה שנעזור לך למצוא עבודה במהירות? השאר פרטים עוד היום!



החלטתם לטוס לעבוד בחו"ל בעגלות, עברתם הדרכות ותדריכים, הזמנתם כרטיס טיסה לניו יורק, לוס אנג'לס, לונדון, ברלין – או כל עיר אחרת, והנה הגעתם ליעד שלכם, המקום בו אתם הולכים להעביר את החודשים הקרובים.

באופן טבעי – הציפיות בשמים, אך יחד עם זאת, הנחיתה לא תמיד רכה כפי שסיפרו לכם או כפי שאתם מצפים. להלן מספר טיפים שיסייעו לכם להתאקלם, להסתגל ולהצליח בעבודה בעגלות בחו"ל.

כל ההתחלות קשות…

טיפ ראשון לכל מי שמרגיש שהוא אינו יציב בשבועות הראשונים של העבודה, ושקצת קשה לו – אתם לא היחידים, זה קורה כמעט לכולם וזה מצב טבעי, צפוי ובלתי נמנע. במצבים כאלו תוכלו לבחון את החוסן הנפשי והמנטאלי שלכם וביכולת שלכם להתעלות על עצמכם ועל היום הקשה שעברתם.

מה עושים? קודם כל, לא מתרגשים ולא לוקחים יותר מדי עמוק ללב. אם יום אחד פחות הלך לכם, זה לא אומר כלום על יכולות המכירה שלכם ועל הפוטנציאל הטמון בכם. תישארו חיובים ותאמינו בעצמכם, אמונה היא המפתח להרבה הצלחות אז אל תתייאשו ותיראו איך לאט לאט הימים משתפרים ואתם מתחילים להתייצב על סכומים גבוהים יותר ויותר. דבר שני, בקשו עזרה והדרכות נוספות מהמנהלים שלכם (בשביל זה הם שם). ככל שתשקיעו יותר כך תרוויחו יותר, השתמשו בתיק הכלים ש-Virgo נותנת לכם – מגוון מאמרי מידע ומדריכים מפורטים באתר יוכלו לסייע לכם ולעזור לכם להיות מוכרים טובים יותר.

איזה מין מוכרים אתם?

אנשים שונים זה מזה, אך למרות השוני בין האנשים – המטרה המשותפת לכולם היא אחת: להרוויח כסף וכמה שיותר. תוך כדי עבודה בחו"ל בעגלות וצבירת הניסיון כל אחד מוצא את הדברים הקטנים ש"עובדים" לו ועוזרים לו עם הלקוחות הפוטנציאליים. המטרה, אכן, מקדשת את האמצעים וכל האמצעים כשרים. דבר נוסף מאוד חשוב, כשאתם עובדים בעגלות – לעולם אל תקרינו ואל תשדרו עייפות, חוסר חשק או העדר אנרגיה. תנו לעוברים ולשבים תחושה כי אתם להוטים, מלאי מרץ, אוהבים את מה שאתם עושים, נהנים לעשות את מה שאתם עושים וכי יש לכם מה להציע, מה להפתיע ומה לחדש להם.

הגודל לא קובע – הכמות כן קובעת!

התכנסנו כאן כדי להגביר את קצב המכירות ולהגדיל את כמותן. מגיעה לקוחה ורוצה לרכוש משהו לבעלה? יפה. זו ההזדמנות שלכם לשכנע אותה כי יש לכם מה להציע לה, באותה הזדמנות גם לקנות לאימא שלה ולבתה המתבגרת וגם, ואולי בעיקר, משהו לעצמה. אין צורך להיות אגרסיביים אבל בהחלט להיות אסרטיביים.

הנחת העבודה הבסיסית – כל עובר ושב הוא לקוח פוטנציאלי

תכניסו לעצמכם טוב-טוב לראש: כל עובר ושב בקניון הוא לקוח פוטנציאלי, כולם באו לקניון על מנת לקנות משהו, כולל ההיספאנית המוזנחת או הנערה המצועצעת, איש העסקים המלוקק, הסבתא השמנמנה וגם זה שנראה כאילו לא התקלח שבוע ימים. כל מי שנכנס לקניון מחפש בו משהו ולכן אנחנו פה.

לא נעים לפנות? אין לא נעים. זה תפקידכם- לעורר עניין, לגרות ולמכור

נצלו את גל ההצלחה. אל תנוחו על זרי הדפנה, עדיין לא מיציתם את מלוא הפוטנציאל שלכם, רק התחלתם, תמשיכו את רצף המכירות, תפרפרו כאילו היום רק התחיל, הקרינו סביבכם את הילת ההצלחה, חייכו, היו נוחים ונעימים לעצמכן ולסביבה, שדרו לה כי אתם מוכרים משובחים. אתם כאלה!

ואף פעם אל תשכחו: השמים הם לא הגבול – הם רק ההתחלה!

צור קשר עוד היום לקבלת הצעות עבודה משתלמות עבורך!